dinsdag 10 januari 2012

Volop inspiratie!


Ik ben er weer! Het heeft even geduurd. De reden daarvan is dat ik zelf ook weer in een proces zat, waarin ik weer dichter bij mezelf ben gekomen, gebleven, en ook blijf! Daarom was er weinig ruimte voor bijkomende activiteiten, zoals het schrijven van dit blog. Maar...het was de moeite waard. Elk proces brengt weer meer bewustzijn, meer licht, en meer vrede. Dat is iets wat ik iedereen gun. En waar ik ook weer dit jaar voor ga...om vooral mensen met eetproblemen te inspireren om de moedige stap te zetten...om hulp te zoeken, om meer bewustzijn te creeren. Om je schaduwkanten aan te kijken. Met name het laatste is onontbeerlijk, om meer vanuit jezelf, om voluit te kunnen leven. Mijn ervaring is dat we dat vaak het engst vinden: je donkere kanten aan durven, daar licht op schijnen, en vervolgens ook daar het goud in vinden! Want dat zit er...in elke boosheid, jaloezie, wrok, ervaring, zit ook een winstkant, iets wat je hebt geleerd, wat je anders nooit had geleerd.
Ik ga vanaf de volgende keer met jullie 7 inzichten delen, die ik naar aanleiding van de praktijk - heb opgedaan. 7 inzichten over waarom mensen eetproblemen hebben.
Ik deel ze graag met jullie. En wens jullie een inspirerend, liefdevol, schaduwvol jaar toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten