maandag 11 oktober 2010

JA zeggen tegen jezelf

JA!

Wil jij ook vaak liever iemand anders zijn dan wie je bent?
Al eerder schreef ik erover in mijn blog.
Het tegenovergestelde van ‘iemand anders willen zijn’ dan wie je bent is in mijn ervaring:
Ja zeggen tegen jezelf.

Stel maar eens voorzichtig de vraag aan jezelf: kan ik volledig Ja zeggen tegen mezelf?
En kijk welke gevoelens, saboterende stemmetjes om hoog komen?
Maar misschien is er ook een gevoel van binnen die daar inderdaad bevestigend op kan antwoorden. Of misschien voel je een verlangen hiernaar omhoog borrelen?
We beschikken allemaal over een diepe wijsheid in ons, en die diepe wijsheid zegt onvoorwaardelijke Ja tegen onszelf. Ja, tegen onze patronen, Ja tegen ons lichaam, Ja tegen onze minder leuke kanten, en Ja tegen ons leuke kanten….
Hoe meer we JA tegen onszelf kunnen zeggen, en dan ook van DIEP binnenuit, hoe liefdevoller we gaan leven, zowel naar onszelf toe, als naar de ander toe.
En probeer ook eens om ook JA te zeggen tegen het feit dat je het misschien nog niet kan.
Zondag 28 november a.s. geef ik hier een inspirerende dag over – een dag waarop je dit van binnen kan gaan ervaren.
Niet vanuit je hoofd, maar hier echt contact mee kan maken vanuit je gevoel.
Dit alles begint met een intentie om dit ook echt te willen, om je niet meer door de buitenwereld te laten voeden, maar echt door jezelf. Door van binnen te weten en te ervaren dat jij oké bent. Dat je helemaal JA tegen jezelf kan zeggen.

Tip: zet de datum van de workshop in je agenda, en schrijf je in via de mail!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten